The Lone Ranger teaser

3. října 2012 v 12:33 | Háretix |  The Lone Ranger
V dostatečné kvalitě se nám představuje v teaseru film The Lone Ranger.


No a nebyl bych to já, abych něco k teaseru neřekl. Vůbec netuším, kdo na této upoutávce dělal, kdo dal téměř 300 mega režisérovi a proč Depp si musí hrát na indiána Sparrowa.

Tohle má slušně nakročeno propadnou jak John Carter. Největší pozornost se ubírála při natáčení na onu honičku s mašinou, ale v teaseru to vypadá neskutečně lacině. Dalším problém je, že není vidět úplně těch 300 mega, kam to šlo?
Osobně dam šanci další upoutávce a možná pak i kino, ale jinak naprostý nezájem.

EDIT Sába: Předešlé video už bylo studiem Disney odstraněno, takže prozatím sem dávám tohle, které zatím nesmazali. Oficiální teaser trailer by se měl objevit dnes okolo 7h odpoledne v USA, takže u nás někdy po půlnoci.

EDIT 20:55 Oficiální trailer v HD kvalitě!
 


Komentáře

1 Sába Sába | Web | 3. října 2012 v 14:58 | Reagovat

Mě se to teda zatím moc líbí a nebyla bych to já kdybych neměla odlišný názor než ty. Hlavně opravdu netuším, kde jsi přišel na to, že Johnny hraje Tonta jako Jacka Sparrowa? Já tedy, ale z těch pár sekund co tam je to poznat vážně nejde. Johnny je prostě Johnny a ne Jack i když chápu ty to bereš jako "profesionál" ovšem já jsem oblíbenkyně Johnnyho, takže to beru trochu jinak i když vážně tam toho Jacka nevidim!! :D

2 Pett.Gry Pett.Gry | E-mail | 3. října 2012 v 15:10 | Reagovat

;-)

3 Sába Sába | Web | 3. října 2012 v 15:27 | Reagovat

[2]: Já proč nic nepíšeš a ted mi došlo, že se na to asi zase nebudeš koukat, co? Znovu tě obdivuji, že to vydržíš. A jenom ti musim ještě jednou sdělit, že Johnny je tam super - Háretixe neposlouchej, znáš ho (samozřejmě nic proti). :D

4 Destiny Destiny | E-mail | 3. října 2012 v 16:28 | Reagovat

Musím souhlasit se Sabkou. Film zatím vypadá velice slibně. Úplně na začátku mě pobavilo, že si Jerry Bruckheimer kvůli tomuto filmu dokonce upravil logo :D.
Taky nevím, kde jsi, Háretixi, přišel na to, že si Johnny hraje na indiána Sparrowa. Johnny tam byl jen velice krátce, doufám, že v originálním teaseru bude trochu víc. I v těch pár vteřinách ale dokázal zaujmout a pobavit. A i kdyby si hrál na indiána Sparrowa, tak proč ne? Když i podle vzhledu to napovídá, plus ještě trochu Ranga a Sweeneyho Todda. To je přece nepřekonatelná kombinace. I když pochybuji, že to bude smíchanina něčeho. Johnny má přece všechny charaktery originální.

5 Pett.Gry Pett.Gry | E-mail | 3. října 2012 v 17:11 | Reagovat

[3]: :-x .....zatím...

6 Gabča Gabča | 3. října 2012 v 17:33 | Reagovat

Ten záběr/pohled za jménem Johnny Depp mi by vystačil na celej film :D Jinak trailer už je oficiálně vydaný na iTunes. A rip z Tonight Show je dostupný i jinde, třeba na nj.com :-)

7 Henula Henula | 4. října 2012 v 10:32 | Reagovat

Tak to je dost hrůza :-x O_O  to upřímně bude propadák :( Na Johnnyho je jen minimum záběrů v teaseru, což už je blbá známka, takže to nepřiláká lidi... moc tam asi vidět nebude... on toho mezi námi asi ani moc nenatočil, většinu scén natočili kaskadéři... a podle ukázky... tohle prostě není jeho žánr... to je šlápnutí hodně vedle... nevím, moc se mi to nelíbí a hlavně,co už tu zaznělo na ty prachy to fakt vybapdá uboze, že tam daj 5 záběrů s Helenoua o dva záběry víc s johnnym to nezachrání...

8 Destiny Destiny | E-mail | 4. října 2012 v 14:28 | Reagovat

[7]:Proč si myslíš, že to bude propadák? Podle mě to vypadá výborně a navíc podle traileru nemůžeš posuzovat celý film. Nejsem na tohle odborník, ale vždyť někdo mohl jen špatně udělat trailer, ne (i když mně se líbí)? Duo Depp + Verbinski přeci ještě nikdy nezklamalo, navíc to společně dotáhli i na Oscara za Ranga. Johnnymu tady prostě jen nedali tolik prostoru, kdo taky říká, že on vždycky musí být ten hlavní? Někdo třeba Johnnyho taky tolik nemusí. Já vím, je to nepředstavitelné :-D, ale i takoví lidé mohou být. Já říkám: Jejich chyba :-D!

9 Háretix Háretix | Web | 4. října 2012 v 16:18 | Reagovat

[8]: Důvod proč to bude propadák je jasný, tenhle žánr je dost ošemetný a hlavně 300 mega nebo přesněji 289 mega za film je hrozně moc a to ještě není započtena kampaň, která přijde dobře na 50 mega a to znamená jedině film musí vydělat celkově tak 900 mega, aby se mluvilo o úspěchu a to bohužel tady si myslím nehrozí :-(

10 Destiny Destiny | E-mail | 4. října 2012 v 16:26 | Reagovat

[9]:Vy jste tady všichni hrozní pesimisti. Jak já říkám: Nic není nemožné a nikdy neříkej nikdy. Prostě uvidíme. Na Johnnyho se určitě přijde podívat hodně lidí. Je to film i žánr pro Johnnyho netypický, třeba lidi zaujme. Uvidíme. Minimálně z mojí kapsy jim pár dolarů do celkových výdělků přibyde :-).

11 Henula Henula | 4. října 2012 v 19:04 | Reagovat

Je divný, když DEPPA nedaj ve více snímcích do traileru.. On má být ten hlavní tahák... Tohle mě nepřitáhlo ano trochu a nechci být zlý prorok, ale v posledních letech to jde s jeho filmy trochu dolů :-? Už Temné stíny neměly skoro žádný úspěch, Rumový deník, Cizinec, Imaginárium. To vše jsou bud průměrné nebo trochu podprůměrné filmy... Poslední film, který byl hodnotný byli Veřejní nepřátelé. Animovaného Ranga, si zdovolením dovolím vypustit, tam jaksi "nehrál". A ještě jednou si dovolím odporovat. Verbinski. Ten s ním dělal jen Piráty( Který zaznamenaly úspěch pouze u prvního a druhého dílu,pak to šlo prudce z kopce) a Ranga, u Ranga bych si to neodvážila soudit, vzhledem k tomu, že je to animáč. A pokud je mi známo, dostal Oscara za nejlepší animovaný film. Tak to pardon, to bych Johnnymu nepřisuzovala... Myslím, že by si Johnny opravdu měl začínat role vybírat pořádně a ne o tom pořád jen kecat.

Možná Vám ted tento článek přijde moc tvrdý, ale myslím, že všichni snad ví, že Johnnyho mám taky nejvíc ráda jak to jde a kdybych ho viděla poseru se do kalhot, ale snažím se oddělit Johnnyho a filmy. Jsem vásnivý filmový fanda a u divadla a filmu se i sama pohybuji. Proto se v tomhle ohledu snažím být objektvivní a jen bych ráda viděla Johnnyho v opravdu kvalitních rolích. Buďme realisté. Jsem největší fanda Burtona jak to jen jde, ale Johnny má už nějaký věk a já bych ho občas ráda viděla v roli podobné roli Johna Delingera. Tak se na mě za tento příspěvek nezlobte a doufám, že se u některých potká s pochopením.

12 Destiny Destiny | E-mail | 4. října 2012 v 20:01 | Reagovat

[11]:Promiň...já Johnnyho prostě musím bránit...určitě to chápeš. Nevyznám se v kvalitě filmů, beru je prostě tak, jak na mě působí, jak moc se u nich zasměju a jak moc mě vtáhnou do děje...To Johnny i Johnnyho filmy dokáží beze zbytku. Ale chápu, že někdo, kdo není Johnnym tak zaslepený (ano, v tomhle oboru nejsem objektivní :-) ), na to může mít jiný názor.

13 Gabča Gabča | 4. října 2012 v 20:49 | Reagovat

Dvě poznámečky :-) Z Pirátama to nešlo prudce z kopce. Když už tak trojka škobrtla, čtyřka se zvedla. Každopádně všechny čtyři filmy byly úspěch - kritikům sice třeba trojka se čtyřkou nevoněly, ale ti úspěch nedělají.

A ta druhá věc: Musím podotknout, že tento teaser trailer je ale ouplně a lautr ten samý, co Disney vytáhl jako překvapení na Comic Conu, který byl začátkem července, tedy před třemi měsíci, kdy bylo natáčení v podstatě v plném proudu a které skončilo teprve před pár dny. Tou dobou bylo ROK do premiéry, teď do premiéry zbývá měsíců DEVĚT. Kolik byste toho v tomhle stádiu chtěli v (mini)traileru mít? Máme první plakát, máme několik fotek plus tenhle mini trailer a kampaň se (doufejme teda) určitě ještě ani nerozběhla - a jistě nechtějí opakovat toho zmiňovaného Cartera, takže si dají pozor. V tomhle bodě, kdy sotva sbalili kamery, nemůžeme chtít modré z nebe a vůbec můžeme být rádi, že vůbec něco vypustili. A hodnotit takovouhle první ukázečku respektive film na jejím základě, kolikrát ukážou v tomhle případě Deppa jako Tonta je trošku mimo, i když... když už jsme u toho, tak mi to připomělo film Jersey Girl a "politiku", kterou studio v traileru mělo, ale to je zase něco jiného :-)

Klidně se může stát, že The Lone Ranger kvůli svému rozpočtu dopadne stejně blbě jako Cowboys & Aliens nebo ještě hůř jako John Carter, ale to mohlo Piráty potkat taky - a taky se to očekávalo a víme, jak to dopadlo. Akorát tu stahujeme kalhoty a brod je ještě daleko :-)

14 Henula Henula | 4. října 2012 v 23:47 | Reagovat

Tušila jsem takovéhle reakce 8-) Ne že bych já nebyla zaslepená, do Johnnyho jako chlapa naprosto bezhlavě :) Jen sem tím chtěla jemně říct, že mu bude 50!!! A e bych byla ráda kdyby po něm zůstalo jako po skvělém hollywoodském herci něco víc než jen "pohádky". Protože ruku na srdce! Jeho nejúspěšnější filmy jsou z produkce Burtona a ten zbytek má k pohádkám blízko. Má hodnoty jako málokterý herec, má vše, co má charakterní herec mít. Pořád mluví o tom, jak v Pirátech hraje jen proto, aby si mohl role pak vybírat. Takže by si je opravdu už měl začínat vybírat. To neměla být kritika svalená na něho! To mělo být něco jako: " Johnny, vyser se na pohádky, vem nějakou chaakterní roli jako byl Gibert Grape, at už ti ti parchanti toho Oscara konečně daj a zůstane tu po tobě nějaký klenot,aby jednou mohli nad tebou slintat i Tví nefanoušci"

O tohle mi jde, moc bych si přála,aby aspon jednou vzal něco opravdu charakterního, nebo něco složitého jako jsou Nolanovi filmy. Aby jednou v těch filmových klenotech našli i film s ním a řekli si, to byl pan Herec!

15 Janiss Janiss | 5. října 2012 v 12:13 | Reagovat

jako vypadá to zajímavě, do kina na to půjdu;) Jako já ve většině filmu vidím Johnnyho a jeho pohyby ala Jack, ale to už je spíš deformace, že máme Jacka tak nastudovanýho, že ho vidíme v normálních Johnnyho rolích

16 Gabča Gabča | 5. října 2012 v 12:18 | Reagovat

Pořád se tu míchá úspěšný film a kritikou oceňovaný film. To nejsou dvě stejné věci. Depp přeci před Piráty měl řadu oceňovaných filmů a má i po, ale že by byly všechny extra úspěšné? Ale doufat v to, že si ho lidi budou pamatovat jinak než kpt. Jacka Sparrowa či ještě k tomu přidají i Alenku a Karlíka, když teď vezme například ten The Grand Budapest Hotel? To je jen zbožné přání. Už teď většina vidí jen tyhle (velko)filmy a ty mezi tím jako Sweeney nebo Public Enemies ani lidi nevnímají a Depp podle nich hraje jen v těch Pirátech (a ať si v nich hraje jak dlouho chce, když má tu postavu rád). Nejsem si příliš jistá, jestli řekl, že Piráty bere, aby si pak mohl vybírat, vždyť si vybírá role celý svůj život a dávno před Piráty. Rozhodně řekl, že mu zaplatili The Rum Diary a že ty peníze bere, protože je mu prostě dávaj. Spíš si teď odškrtává různé sliby (The Rum Diary) a přání (Dark Shadows) a prostě se daleko více věnuje svým zálibám a přesvědčením a tak vůbec žije více mimo filmové plátno. A díky tomu, jak se kdysi postavil ke své kariéře, nemá důvod ve svých tařka 50 letech nikomu co dokazovat. S Oskary na tom sice není zase tak blbě jako třeba Jim Carrey, ale myslím, že i ty nomince jsou celkem úspěch. Teď by se mu hodil film z produkce Weinsteinů! To načasování, to načasování :D

Depp (podle mě teda) není typ pro Nolanův film, o kterém bych teda řekla hodně věcí kromě složitý. I když třeba Jarmuschův Dead Man je považován za složitý, takže proč ne Nolanův film...

17 Henula Henula | 5. října 2012 v 12:44 | Reagovat

Tak ne, pořád tu nikdo nepochopil,co jsem chtěla říct, nevadí. Tak si ho prostě budou všichni pamatovat jako blbce Sparrowa. To je prostě úspěch! :) Na Piráty se totiž budou určitě dívat dvě další generace.

18 Destiny Destiny | E-mail | 5. října 2012 v 18:07 | Reagovat

[17]:No tak moment. Máš něco proti Jackovi? Myslím, že je to Johnnyho životní role. Milovaná role, kterou i sám vytvořil, vdechl jí život. Zdá se ti to málo? Dokázala jsi ty něco takového? Navíc i kritiky oslavovaná role, to se někomu jen tak nepovede.
Vždyť je to správně, že se na něj budou dívat další dvě genereace lidí. Já se jen bojím toho, že každý takto úspěšný film někdy znovu natočí, s jinými herci. Problém je ten, že kapitána Jacka nikdo jiný než Johnny nezahraje. Je prostě jedinečný. Takže každé další znovunatočení by film pouze prznilo. Doufám, že si na to ještě chvíli počkají...

19 Gabča Gabča | 6. října 2012 v 0:03 | Reagovat

[17]: Nebála bych se toho, že by tě tady nikdo nepochopil, teda konkrétně třeba já. Neříkáš totiž nic nového pod sluncem, něco, co bych už nečetla - ať už tady nebo "ve světě". Je to pořád dokola ta samá obehraná písnička: Depp by se měl vrátit k tomu, co dělal v 90. letech; měl by přestat pracovat s Burtonem; po Pirátech už nenatočil nic kvalitního/pořádného/úspěšného; hraje jen jinak oblečeného kpt. Jacka Sparrowa; zaprodal se Disneymu; měl by si vzít příklad třeba z Clooneyho/ze svých vrstevníků, který/kteří teď točí malé/umělecké/nezávislé snímky (a předtím se ukazovali v těch velkofilmech); a různé kombinace a varice toho. Do tohohle stádia, kdy část fanoušků začne hlasitě brblat "není to, co bývalo", se postupně dostane každá komunita fanoušků - ať už jde o herce/herečky, zpěváky/zpěvačky, režiséry/režisérky, seriály, filmové série,...

Je vážně bláhové si myslet, že má Depp jen tak šanci se u (většinového) diváka zbavit asociace s kpt. Jackem Sparrowem. Tak to prostě chodí, ať už se nám to může líbit nebo ne - má to tak hodně populárních osobností, že je asociováno (jen) se svou nejznámější/nejpopulárnější rolí/písní/dílem...: S. Connery je Bond stejně tak i P. Brosnan; C. Firth hlavně ve V. Británii pan Darcy případně M. Darcy z Bridget Jones, H. Laurie dr. House, J. Anniston Rachel Green, J. Roberts Vivian Ward teda spíše se řekne "Pretty Woman" atd. Piráti jsou masivně populární film, spousta lidí takhle Deppa vlastně vůbec poznala. A už dnes to člověk prostě vidí v tom, jak někteří vidí za Deppem jen ty Piráty a případně ještě Alenku, když hodnotí jeho kariéru a pak říkají, že nenatočil od roku 2003 nic pořádného a jen ty Piráty a Alenku. Byly to jednoduše filmy, které vydělaly majlant, tedy je vidělo hodně lidí a nejen (skalní) fanoušci Deppa. Piráti pro něj udělali hodně, a kdyby jich nebylo, pochybuju, že by byl opravdu nominován na Oskara za Finding Neverland nebo Sweeneyho. Copak si do té doby nominaci nikdy nezasloužil? Ale díky Pirátům se jednoduše dostal do kurzu a Hollywood je samá politika. Že například z produkce Weinsteinů pochází hodně Oskarových snímků, není šťastná náhoda. Piráti kromě The Rum Diary vlastně dali taky za vznik Rangovi, no nic.

Na druhou stranu, že si ho "sváteční fanoušci"  budou pamatovat (jen) jako toho kpt. Sparrowa není nic špatného, vždyť za to byl nominován na Oskara, takže je to i kritikama/Hollywoodem posvěcená role. Jistě, bylo by skvělé, kdyby vytvořil další natolik ikonické role, aby si ho nepamatovali jen kvůli Pirátům, ale to se horko těžko stane a do role z malého filmu si ho prostě většina nedosadí a může to být sebevíc cenama (nebo jen nominacemi) ověnčená role. Vždyť hned po Pirátech byla Finding Neverland a další nominace na Oskara a byl z Finding Neverland trhák, který museli všichni, co viděli, Piráty vidět? Vědí o té roli "sváteční" fanoušci? Bylo tomu snad se Sweeneym a tedy třetí nominací na Oskara jiné? Ne. Ale stejně Depp nemá v tomhle momentě a stádiu své kariéry co někomu dokazovat, malých/uměleckých/nezávislých filmů natočil přehršle, natočil i velkofilmy, je populární až to bolí… Jeho odkaz se neskládá jen z těch Pirátů přeci, on hrál už dávno před nimi a dávno před nimi si vybudoval zajímavou a pestrou kariéru s nějakým tím odkazem, s Piráty přišla akorát ta masivní popularita; a myslet si, že když teď natočí nějaký menší snímek, tak že si do té masivní popularity připíše kromě Pirátů i tu roli z nějakého malého snímku je hodně optimistické.

Rozhodně si tu nemusíme dělat iluze, že The Lone Ranger má nějaké úžasné vyhlídky. Western není zrovna terno a s tím údajným rozpočtem si alespoň nálepku "úspěšný" bude muset, podle toho co teď víme, hodně vybojovat, a přesto že si vydělá třeba 300 milionů dolarů, což je normálně víc než dost, tak vzhledem k tomu tolik omílanému rozpočtu bude pořád hluboko v mínusu. A třeba ne, třeba to bude skutečně letní šlágr roku 2013 a přes těch 800 milionů se dostane a bude v modrých číslech. Nejsem v tomhle ohledu rozhodně nějaký optimista, chtěla jsem pouze poukázat na to, že opravdu není nutné se devět měsíců (rok) před premiérou děsit z toho, že trailer z prvních záběrů není složen jen ze záběrů na Deppa, kterého tam mají, aby se mohli přes těch 800 milionů dostat.

Každopádně jsem zvědavá, co teď bude Depp z filmového hlediska dělat. Jestli rozjede něco svého, respektive konečně se dostane k těm věcem, které na něj (údajně) čekají. Jestli nakonec přeci jen neskončí s tím Andersonem. Jestli si nedá třeba až do promo šňůry k Rangerovi volno... Nebo se upíše úplně něčemu novému a k potěše některých něčemu více uměleckému, nezávislému a "konečně" se vrátí ke svému já z devadesátek...

A v sobotu na Primě dávají Piráty :D

20 Henula Henula | 6. října 2012 v 3:11 | Reagovat

Ne, ne a ne :D Pořád ne! Nechápeš to, co tím chci říct, nechci, aby se někam vracel. Nechci, aby přestal dělat s Burtonem, vždyť jeho filmy od Burtona jsou to nejcennější, co v jeho kinematografii můžeme najít. Vem si Eda Wooda. To je filmový poklad. Nechci, aby dělal to co Clooney. Nechci ani, aby dělal nějaký nízkorozpočtový filmy.
Jen mě sere tohle, podívejte se na svoje příspěvky, pořád se moje tvrzení tady snažíte obrátit tak, že ho kritizuju. Ale na špatné stranš jste tu vy! Když si to po sobě přečtete? Co? To jsem jako fanoušci, kteří budem obhajovat Sparrowa a říkat, že je to jeho nejlepší role??? To je jako kdybychom řekli, že si o Johnnym myslíme, že je to naprostý idiot, který intelektem nedosahuje toho, že by zvládl jakoukoliv vyhraněnější či složitější roli.

Já to nemluvím o běžném divákovi. Většina jeho filmů je pro "normálního" diváka normálně shlédnutelná. a tím "většina" je skoro vše až na tři vyjímky, kterými jsou hodnotné filmy: Co žere Gilberta Grapea, Strach a hnus v Las Vegas a Ed Wood. A i na to je schopen se normální divák podívat. ( Ed Wood má velké filmové kouzlo jen pro příznivce Burtnovy mentality).

Pořád to tady omýváte dokolečka. Sparrow. Smiř se s tím. Já mu to probůh neberu. Přineslo mu to slávu nevídaných rozměrů a taky možnosti nevídaných rozměrů. Ale nechci, aby u toho zakrněl na věčné časy... Jako co? Mám za sebou Sparrowa pár melounů na kontě, tak co bych se už snažil?

Já ho přece nekritizuji, jen vidím jak dobře hraje, a že umí hrát i očima, což umí málo herců. Umí pracovat s tělem, dokáže oklamat jediným pohybem a dokáže být i civilní ve filmu ( viz Devátá brána, i když není kdovíjak hodnocená, ukázal tam, že má i na to vyhrát si s takovou obyčejnou rolí, neobyčejně sečtělého člověka). Jen bych si moc přála, aby ukázal ještě to víc, co v sobě má. Chtěla bych, aby i vy jste viděli, že má k nabínutí ještě víc.

Myslím, že on sám tu snahu má. Jen do toho vždycky příjde něco jako LR, Dark Shadows atd. Tohle není kritika na jeho hlavu, to je jen přání ukázat i jeho jiné stránky.  

Destiny: Bohužel, právě takhle jsem to nemyslela, měla to být ironie s tím, že se na něj budou dívat další dvě generace. myslela jsem to tak, že na Piráty se určitě další dvě generace dívat nebudou.

21 Sába Sába | Web | 6. října 2012 v 8:50 | Reagovat

[20]: Nechápu jak můžeš říct, že jsme na nějaké špatné straně? Prostě máme odlišný názor na jednu Johnnyho roli a to hned jako znamená, že jsme špatný? Snad může mít každý svůj názor, ne? Navíc nikdo tvoje tvrzení neobrací. A proc bychom jako nemohli řikat, že je to jeho nejlepší role? To jako znamená, že z něj děláme idiota? Co je to za blbost. Tak prostě máme rádi jeho jednu z nejlepších rolí a to Jacka, nechápu co ty na tom nedokážeš pochopit. To přeci neznamená, že z něj děláme idiota? Proč? Dyt ta role ho proslavila snad nejvíce a i když předtím měl spoustu rolí, které byli taky skvělé nikdy ho tak neproslavili jako Jack. "naprostý idiot, který intelektem nedosahuje toho, že by zvládl jakoukoliv vyhraněnější či složitější roli" co to je? Jako proč by to nezvládl. Takových rolí už měl taky pár. Prostě u Jacka ukázal, že si umí ze sebe udělat srandu a vzal to všechno podle sebe. Neřídíl se podle nějakého scénáře, ale udělal to tak jak to cítil a nakonec mu to vyšlo tak nechápu proč z něj kvůli tomu děláš idiota.
Nakonec je to stejně jenom jeho věc co bude natáčet a dělá to kvůli sobě ne kvůli nám, takže pokud ho s Jackem někdo pošle někam tak mu to muže být jedno a klidně si ho může znovu natočit když bude ta možnost. Proč by ne? Určitě se na něj spousty lidí přijde podívat. Podlě mě je to vážně jedna z nejlepších rolí, navíc u ní ukázal, že k hraní nepotřebuje nějaký scénář podle, kterýho se musí řídit jako ostatní "užasní" herci, ale že zvládle hrát podle sebe, podle toho jak jemu se líbí a jak to cítí on a když k tomu má režiséra, který mu to dovolí tak to může být skvělý - jako s tim Jackem. Nejdřív chtěli poslat Johnnyho někam a pak mu to vyšlo a byl z toho trhák.
Tak proč by to nemohlo být i s LR? Vůbec nechápu jak můžeš ten film soudit když byl asi před týdnem nebo před dvěma dotočen a jo sice se už ted objevila krátká ukázka, ale určitě to nejsou všechny jeho scény nebo snad jo? Vidíš to tam někde napsané? Ne, určitě tam má více scén. A jako, že tam má kaskadéra? Řekni mi film nebo herce, kterýho ho na nebezpečné scény nevyužije? To se má Johnny radči zabít jenom kvůli tomu, aby potěšil jednu fanynku? Navíc je mu téměř 50, myslíš, že tam bude pobíhat a poskakovat jak kdyby mu bylo 20? To těžko. Na tom koni podle mě jezdil on, proč by nemohl. Není to nic těžkého a navíc to podle mě umí. Proč hrál ve westernu kdyby neuměl jezdit na koni? Přece není idiot! A že tam není furt Johnny? A co? Je to jenom film o Johnnym? Ne! Tak proč by tam měl být jenom on. To ti vadí, že jsou tam i ostatní herci? Copak musí být furt za toho hlavního, hrát hlavní roli? Nemusí..
No nevim, prostě tě nechápu. Teda spíš ten názor, že když máme rádi Jacka tak to hned znamená, že z Johnnyho děláme idiota. A jako, že se na něj nebudou dívat další dvě generace? To je jako problém? Ty snad sleduješ všechny filmy, které jsou staré více než 50 let nebo kolik? Nevim proč by se úspěšnost měla brát podle toho jestli na to budou lidi koukat i za několik desítek let.

22 Henula Henula | 6. října 2012 v 11:27 | Reagovat

Už se o tom asi nebudu bavit, protože tys to nepochopila už vůbec, nebo sis to po mě nepřečetla cely. Já neodsuzuju roli Jacka. Pořád tady propíráte Jacka... Jack tam Jack sem, je to jeho největší filmový katapult... Jako správní fanoušci už jsme úplně zapomněli, že taky kdysi natočil Střihorukýho Edwarda. To byl jeho největší katapult. Tys vůbec, ale vůbec nepochopila, co jsem tím chtěla říct. On se někde zasekl a už se nepohl. Nebyl to Jack. Já nevím kde. Ale chtěla bych, aby aspon u jednoho filmu po nevím jaké době se zase někam posunul a ukázal i něco jiného "než toho svéráze". Jinak si nemyslím, že Jack byla první role, kde dokázal, že si umí udělat sám ze sebe srandu.
Mě je to jen líto, že i skalní fanoušci ho vnímají jako Jacka. Chápala bych nefanoušky.

A jen tak pro uajímavost se podívej na csfd.cz nebo na jakýkoliv jiný obdobný server či recenze z kterýho roku pochází poslední dobře hodnocený film s ním.

Asi stokrát jsem tu napsala, že to není kritika na jeho stranu ani na roli Jacka!!! A stokrát to nedovedete pochopit. Tak už toho asi nechám, protože evidentně nedovedete pochopit, že ne všichni na světě chtějí sto dílů Pirátů, protože už ho viděli i v jiných polohách a líbili se jim víc.

23 Sába Sába | Web | 6. října 2012 v 12:16 | Reagovat

Já bych teda neřekla, že se zaseknul, pořád točí filmy a vždy je to něco jiného. Někde tady už jsem taky psala, že já v jeho jiných rolích prostě Jacka nevidim narozdíl třeba od Háretixe, který psal, že mu přípomíná Jacka - já psala, že mi tak vůbec nepřijde. Jde prostě o uplně jiný film než jsou Piráti. Samozřejmě že chápu, že ne všichni chtějí sto dílů Pirátů, ale tak to je normální každý na to má jiný názor. To tak bylo nebo i je u většiny více dílných filmů, že někdo je pro a někdo proti.

24 Pett.Gry Pett.Gry | E-mail | 6. října 2012 v 13:55 | Reagovat

Hou, hou hou - nebo taky - o hóóó -
:-D Takhle se uklidňují poplašení koně. :-D
Jestli mi teď spadne internet, než to dopíšu, tak mě už vážně naštve. A já že píšu romány jo? :D
Tak do té vaší rozvášněné debaty přidám i svoji. Možná jsem pochopila, jak to Henula myslí, ale ne tak docela s ní souhlasím. Samozřejmě, že Johnny může ještě dostat "životní" roli. A moc bych mu to přála. To asi dopředu nikdo, nikdy nemůže říct. A je to na náhodě a na tom, jak se film trefí do současné "nálady" ve světě. Na druhou stranu si myslím, že má dost skvělých rolí, souhlasím s Gilbertem přidám Inchabota, Johnna Wilmota ..atd... ale prostě Jack ho vystřelil nahoru a těžko mu ho už někdo odpáře a nemyslím, že by to Johnnymu samotnému nějak vadilo. Postavu Jacka má rád, popravdě?, mu tvůrci nejspíše nechávají tolik volnosti, jako nikde a on se tím prostě baví. A ještě stále je jakékoliv jeho pokračování korunováno úspěchem, tak proč se toho vzdávat. S tím se kalkuluje už dopředu.
Jestli je charakterní role, která by to změnila a která na Johnnyho čeká,to opravdu nevím. To by musela být naprostá  světová bomba, ale kdo ví?, třeba bude.
Já si osobně myslím, že i režiséři jsou si vědomi, kde je Johnny u světové veřejnosti zaškatulkován a možná si právě netroufnou do svého filmu obsadit potrhlého "Jacka Sparowa", protože, co si budeme říkat, většina lidí ho tak vidí.
Netuším, jestli to Johnnymu vadí, nejspíše ne. Jede si po své lince a pořád si může role vybírat. Že dokáže zahrát cokoliv o tom nejsou žádné pochybnosti.
Jak už bylo psáno, každý slavný herec se proslavil nějako tou nej rolí, která s ním už zůstala navždy, ať hrál potom co chtěl, pořád je to Angelika, Bond,...
O tomhle se dohadovat se nemá cenu, fanoučci Johnnyho, ani jiného herce to asi nezmění.
Hodnotit celý film LR dopředu jen podle pár záběrů, to si myslím je předčasné. Tady spíše hraje velkou roli rozpočet a žánr filmu, ale 100% se to taky nedá dopředu určit. Kolikrát už se mělo za to, že režisér točí absolutní bombu a ono pak v kinech nic moc a na druhou stranu nic moc film a zničeho nic je světový trhák. Třeba bude i Lone Ranger. Třeba už zrovna nastal čas, kdy je potřeba "kovbojku" vrátit do kin.
Já hodnotím filmy stejně jako Destiny, nejsem žádný odborník. Pobaví mě, zasměju se a pokud se začnu dívat a na konci vydechnu, aniž bych uprostřed myslela na něco jiného, je to pro mě dobrý film. A ještě něco, lidi nechtějí ještě zažívat starosti v kině. Buďto to je film, co má co říct a vážnost je na místě, a nebo se má člověk v kině bavit, bát, smát, nebo napětím nedýchat a tím zapomenout na starosti všedního života. Johnny jako herec dokáže tohle všechno. Takže ať už zrovna hraje, nebo hrál, nebo bude cokoliv, myslím si, že mu ta role musí být něčím blízká, vždycky v tom musí najít něco, co ještě do té postavy vloží. Jak sám říká, vytvoří si nějaký obraz podle kterého hraje a je přesvědčen, že takhle je to nejlepší. Co s tím udělají režiséři a jak to sestříhají, na to už raději nekouká. On ví, že tomu dal všechno, co mohl a jede dál.
Ať už je zaškatulkovaný jako Jack, vždycky tu budou vedle sebe role příliš lidského a citlivého robota Edwarda ... vyděšeného, ale statečného a lidského strážníka Inchabota .... nesmírně laskavého a citlivého divadelního režiséra z Hledání Země Nezemě ....namyšleného, povýšeného, na svou dobu příliš chytrého, a zase lidského Johnna Wilmota ... šílený a lidský kloboučník....Willy Wonka - trochu vyšinutý snílek, který hledá lidskou lásku .... životem zkoušený holič, který už v životě o všechnu svou lidskost přišel .... mohla bych pokračovat donekonečna .... jednu nakonec.... kapitán Jack - samotářský a praštěný, s brilantní schopností kombinace i nemožných možností. Pečlivě si chránící své pravé já před špatným světem. Velmi chytrý a pohotový ve všech situacích. S uměním přesvědčit lidi o své pravdě, trochu manipulátor, se schopností okamžitě improvizovat a dostat se tak k cíli svého snažení, které se vždycky nějak zvrtne pro jeho pravou tvář. Vždycky upřednostní lidskost, pomoc druhým i lásku před materiálními věcmi. A vždycky cítí uspokojení, ze svého rozhodnutí. Nikdy nelituje, že nezískal bohatství, které měl nadosah ....

Jestli by měl mít jen roli Jacka, pro mě to stačí bohatě. Když k tomu přičtu ty všechny ostatní, stačí to na dlouhou záři na filmovém nebi.
Ano je mu téměř padesát a co? Může ještě vytvořit další životní roli, nebo role. Ale tu svou hvězdu už teď má dost velkou.
A ke Cloneymu nebo jiným bych ho vůbec nepřirovnávala. Nepotřebuje sobě ani jiným nic dokazovat.
Držím mu palce a přeju jen štěstí ve všem do čeho se pustí. :-) Good Luck Johnny, Pett

25 Destiny Destiny | E-mail | 6. října 2012 v 14:54 | Reagovat

Ach jo, tady tu diskuzi bychom už měli ukončit, stejně to nikam nevede. Na konec bych shrnula pár bodů.
1. Já, Sába a Pett budeme mít asi vždy odlišný názor než Henula na Johnnyho postavy podobné Jackovi, Kloboučníkovi či Willymu Wonkovi. Henula tomu možná víc rozumí, jak a co by mělo vypadat, ale (s tím možná všichni souhlasit nebudou) všechno tohle si vymysleli nějací lidé na vyšších postaveních. To, že se na tom shodla větší skupina lidí, ještě neznamená, že je to tak správně. Mnohokrát vyřčená pitomost je stále pitomost. Nezjistíme, kde je ten správný střed toho všeho. Hodnocení výsledku je čistě subjektivní.
2. Všechny Johnnyho role nějakým způsobem obohatily svět. Nezáleží na tom jak. Jestli podle "měřítek" vzniklo hodnotné umělecké dílo nebo jestli tím vykouzlil úsměvy na mnoha lidských tvářích, dokázal je vytáhnout z běžných starostí či jim svým počínáním nějak pomohl. To se podle mého cení více než umělecký přínos společnosti. Ale zároveň se ty dva body nevylučují.
3. Když si Johnny vezme něco do hlavy, dopadne to dobře. Nenechá si do toho od nikoho mluvit a vykouzlí lidskou, nezapomenutelnou postavu, ať už je to Střihoruký Edward nebo kapitán Jack Sparrow.

Johnny, zůstaň takový, jaký jsi. Tak tě totiž budeme vždy milovat.

26 Pett.Gry Pett.Gry | E-mail | 6. října 2012 v 16:35 | Reagovat

[25]:Nemyslím si, že bychom se všechny až tak moc rozcházely v názoru.
Jestli jsem to správně pochopila, tak Henula jen zhodnotila, že Johnny měl v minulosti skvělé role, charakterní a i velmi oceněné. Pak přišel Jack, se kterým přišla ta sláva a celý ten humbuk kolem postavy Jacka Sparowa, ale ne kolem Johnnyho. Dál sice má jednu roli za druhou, ale už většinou nejsou takové jako předtím, i když některé ceněné. Sweeney třeba, Veřejní nepřátelé. A že by chtěla, aby měl po pirátech prostě nějakou nej roli, která ho dostane nějak před Jacka. Aby si ho lidi pamatovali jinak než kap. Sparowa.
Jenže už můj názor, že každý se během života nějak vyvíjí a kdyby zůstal za rohem u svých dřívějších rolí, zase by možná sklidil kritiku za to, že hraje pořád stejně. S věkem a životními zkušenostmi prostě bude hrát pořád jinak.
Taky bych Johnnymu přála nějaký trhák, ale nemyslím si, že zaškatulkování do Jacka je až tak špatně. Henuli se prostě zdá asi nespravedlivé, když ho většina lidí vidí jako potrhlého piráta, protože má pěknou řádku nádherných rolí. Mě osobně to nevadí, protože já v Jackovi vidím možná trošku něco jiného, co už jsem popsala. Neodsuzuj ji za to, že chce, aby se Johnny vymanil z pozice Jacka, nemyslí to špatně.
Z vlastní zkušenosti. Před premiérou pirátů bylo několik představení skoro vyprodáno. Před Rumovým deníkem a Temnými stíny už ne. V kině bylo v prvním případě 6 a v druhým 15 lidí. Samotný Johnny není takovým tahákem pro lidi jako Jack. Většina lidí v něm opravdu nevidí Johnnyho Deppa, ale Jacka. ;-) Pett

27 Henula Henula | 7. října 2012 v 11:04 | Reagovat

Mé srdce plesá :D Konečně to někdo pochpil, až na ten detail,, že nechci, aby zůstal u svých dřívějších rolí, mám je ráda, ale chci dálší, jiné. Abyste to nepochopiliy špatně. Já tu roli Jacka neodsuzuji. Jen mi příjde, že na to jaké možnosti mu poskytla ( to že si ted může opravdu vybírat, protože zaprvé má prachů až to hezký není a za druhé má jméno), tak toho moc nevyužívá. Miluju Burtonovy filmy, šla bych se uškrtit, kdyby spolu přestali dělat. Ale chci do toho občas nějakou civilní roli jako byla ve Veřejných nepřátelích. A aby hodnota filmu dosahovala Veřejných nepřátelů. Ne jak Rumový deník. Jinak at si Pirátuje pro mě za mě až  toho zblbne. To je on! Jen občas. Občas by ho mohl vyměnit.

Jinak mě Pett.Gry v podstatě pochopila.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU A DOUFÁM, ŽE SEM JEŠTĚ NĚKDY PŘIJDETE!

Toto je fan-stránka vytvořená jednou fanynkou. Nejsem v žádném kontaktu s Johnnym, ani jeho managementem,
natož s jeho příbuznými. Porušování práv není v úmyslu - většina obrázků a informací je převzato
z anglické stánky o Johnnym, tedy z Johnny-Depp.org, ostatní zdroje jsou uvedeny zde. Všechny články
překládám já a fotky si hledám sama, proto prosím, nekopírujte, nebo mě předem zkontaktujte!

© sabkyyyy.blog.cz od 27.3.2007 (credits)